Cred că poveștile adevărate susțin brandurile oferindu-le Unicitate, Autenticitate și un ceva Distinct care le plasează în memoria oamenilor. Nu doar un produs inedit, ci și o experiență absolut uimitoare propun cei de la ALCHEMICO. E o senzație extraordinară, ca și cum ai fi într-un film în care personajele principale au șansa să savureze un cocktail creat pentru ele. Personajele sunt la un eveniment privat și sunt date pe spate de felul în care s-a gândit cineva să combine arome, senzații, plăceri nebănuite într-o minunată clipă. Și asta s-a și întâmplat.

Am avut bucuria de a-I vedea în exercițiul, nu funcțiunii, ci SPECTACULOZITĂȚII la evenimentele pe care le realizez TRANSFORMATORII.

Așadar, pot povesti din experiență cum ALCHEMICO a prezentat la TRANSFORMATORII 3 by Anca Ghinea (care a avut loc la Alura) o experiență non-alcoolică, EXTREM DE CAPTIVANTĂ compusă din 2 tipuri de COCKTAIL create SPECIAL pentru eveniment: Earthy Sips si Bitterish East puse în scenă la butoane de Robysense și explicată de Raluca Mihăilă cu multă căldură și deschidere. Speechurile au fost astfel savurate cu un cocktail non-alcoolic în mână, cu o bucurie extraordinară și o senzație incredibilă de deschidere spre ceva creativ.

Raluca Mihăilă – prezentă la Transformatorii by Anca Ghinea în calitate de Experience & Ecosystem Developer for ALCHEMICO, implicată trup și suflet în povestea ALCHEMICO pe care a scris-o și la care adaugă noi capitole zi de zi prin creare, dezvoltare și coordonare de ecosystem – a povestit celor prezenți cum un cocktail corect și surprinzător, elevat la un nivel fără precedent, rescrie proporțiile în numele principiului low ABV. Totul completat de implicarea poveștii LIVE realizate de Robysense…reprezintă un spectacol în sine care face un deliciu și vizual, auditiv, nu doar pentru papilele gustative.

Ce-mi place la ei este că ei deschid un nou tip de conversație în cultura de consum și o nouă categorie în retail, propunând, în primul rând băuturi fără alcool. În plus, găsești în portofoliul lor: 10 ape aromatizate cu extracte naturale, îndulcite cu sirop de agave bio și carbonatate precum șampania. Ghidați de faptul că „adevărul este suficient”, fondatorii redesenează reperele unei băuturi fine, corecte, bune prin ingrediente atent alese, procese tehnologice de cel mai înalt nivel, knowhow investit în fiecare retetă.

O poveste frumoasă pe care trebuie să o citești:

Anca Ghinea: Ce înseamnă ALCHEMICO?

Raluca Mihăilă: ALCHEMICO înseamnă o nouă linie a orizontului în privința industriei ospitalității. Introducem o nouă categorie în industria băuturilor non-alcoolice pe care o completăm cu un portofoliu de 10 ape aromatizate cu extracte naturale îndulcite cu sirop de agave ecologic și cu o carbonatare fină, precum șampania.

Dincolo de concretețea celor patru ape tonice de excepție și a celor șase ape aromatizate în combinații inovatoare, ALCHEMICO propune noi intersecții mentale și deschide conversații senzoriale în fața cărora suntem și noi surprinși. Am spus-o și o mai spunem, ALCHEMICO is a gift that keeps on giving.

Tratăm fiecare produs din portofoliu ca pe un cocktail non-alcoolic ready-to-drink, iar în combinație cu ingredientele pe care le folosim (sosuri, unturi, reducții, cordiale) sau cu distilatele existente pe piață, ne deschidem spre infinit.

Avem o intenție clară și asumată de a încuraja experiența non-alcoolică ori de câte ori avem ocazia. Facem asta din motive care țin de sănătate, luciditate mentală și sufletească, bucuria de conectare reală cu ceilalți. Dacă, însă, întâlnim public cu apetență pentru distilat, în numele acelorași principii intervenim cu rețete care propun conținut redus de alcool. Am avut o bucurie imensă când am căutat și am găsit producători români pe care să îi putem admira pentru ce au reușit să creeze local. Noi elevăm fără drept de apel orice alcool standard, dar când vorbim de combinațiile ALCHEMICO realizate împreună cu Pușcălupi, La Horincie sau PATER, vorbim de excepționalism 100% românesc. Iar sentimentul e reciproc.

Anca Ghinea: Ce alchemizați?

Raluca Mihăilă: Iluziile. Credem și propunem adevăr cap-coadă.

Asta înseamnă 0 compromisuri pe linia de producție, transparență publică, ingrediente de vârf, ambiția de a împinge limitele în materie de simțuri. Comoditatea este o haină care ne e mică. Țintim atât gâdilatul subtil de papile gustative pentru care este nevoie de atenție și pauză în gândire, cât și exploziile senzoriale.

Fiecare brand valoros trebuie să spună o poveste reală și frumoasă. Care e povestea voastră?

Raluca Mihăilă: Povestea noastră se poate spune în multe feluri, dar în spiritul esențelor condensate pe care le și îmbuteliem, folosim două cuvinte și două cifre: ALCHEMICO = 4 oameni + 10 sticle.

Avem vârste cuprinse între 36 și 41 de ani, o decadă importantă în ceea ce înseamnă “sensul vârstei de mijloc” .

Ne aduc împreună bucuria de a artizana lucruri de valoare, încrederea în inovația pe care o producem, determinarea de a schimba mentalități care lasă loc pentru mai bine și respectul pe care ni-l purtăm unii față de alții în activitățile în care excelăm.

Ne separă experiențele de viață și modul în care ne raportăm la noi înșine și la lume.

Este esențial să nu fim identici pentru a crea aderența necesară unei echipe bine închegate. Exact ca într-o băutură de stele Michelin: cauți în toate regnurile până ajungi la elemente sinergice.

Brandul și reputația vor fi consecința a ceea ce vom construi în timp. Deocamdată avem o identitate în linie cu cine suntem ca oameni și profesioniști și un public de social media strâns organic în jurul nostru. În doar 5 luni de activitate am ajuns fizic la aproape 10.000 de oameni, am vizitat peste 300 de spații la nivel național și avem prezență în aproape 100 de locații HORECA din țară. Ne alegem foarte atent partenerii de discuție și viitorii interlocutori de industrie.

Credem că noi, atât ca jucători în piață cât și în calitate de consumatori, merităm ce e mai bun. Și facem tot ce știm pentru a ne menține reperele de superlativ.

Unde vă găsim? Unde ne bucurăm de voi?

Raluca Mihăilă: Hub-ul nostru creativ și informațional este https://alchemico.ro/. Aici facem trimitere la platformele noastre sociale și la locațiile de unde pot fi achiziționate produsele ALCHEMICO.  Pe lângă informațiile prezentate deja, urmează un cocktail library și bricolăm niște surprize.

Altfel, suntem prezenți la evenimente dintre cele mai diverse. Având în vedere ca suntem și creativi și efervescenți, nu mergem pe căi bătătorite, ci deschidem noi cărări. Mergem în retreat-uri gastronomice, la fashion show-uri, evenimente culturale, semnăm meniuri în spații recreaționale, festivaluri, ateliere corporate, în facultăți și multe altele. Urmăriți-ne pe Instagram.

Cui vă adresați și ce vă face memorabili?

Raluca Mihăilă: Ne adresăm celor cărora le pasă de ei înșiși atunci când aleg să consume o băutură. Fie că ies în oraș cu prietenii sau își adună gașca acasă, fie că ies la o terasă sau un brunch, merg la o masă de protocol sau la o cină într-o locație de fine dining, tot ce consumăm ajunge în stomac, ficat, pancreas, sânge. Ne pasă. Așa că dacă și lor de pasă, avem prima intersecție.

Cum consumăm o băutură (în cât timp, cu sau fără garnish, cu sau fără paie, la ce temperatură, in ce pairing gustativ, cu ce tip de gheață) intervine în momentul servirii și în rândul celor care își dau voie să fie curioși; aici avem a doua intersecție.

Deja două puncte creează o linie.

Iar o linie cu un sens (pe care îl co-creăm împreună cu audiența) înseamnă direcție.

Tot acest journey ne face memorabili.

Ce se spune cel mai des despre experiențele pe care le generați?

Raluca Mihăilă:

“N-am crezut că există așa ceva”.

„Nu mi-am imaginat vreodată că pot gusta o asemenea combinație”.

„Sunteți extraordinari, sunteți dincolo de cuvinte.”

Dacă ar fi să credem că Universul ne aduce exact ce avem nevoie, de ce aveți voi nevoie acum și cum vă putem sprijini?

Raluca Mihăilă: Suntem un portofoliu de produse românești realizate integral cu capital 100% propriu. Suntem all in într-o poveste pe care o scriem zi de zi, la un nivel, credem noi, fără precedent.

De ce avem nevoie? De competiția, partenerii și clienții alături de care să contribuim la o industrie pe care ne-o dorim, de fapt, cu toții.

Ne puteți sprijini prin ducerea mai departe a poveștii noastre, dacă o simțiți aproape de voi.