Partea a treia a interviului cu Ana Nicolescu se îndreaptă și mai mult către piața de blogging, dar și către partea de construcție a expertizei.

Construcțiile Anei de pănă acum: Mămica Urbană, Parenting PR, Digital Parents Talks, Școala de blogging DPT -au făcut din ea, un partener real de discuție pentru teme interesante pentru creatorii de conținut.


Din această parte vei afla:
-cine este coachul pe partea de business al Anei și de ce a apelat la așa ceva
-cine este coach-ul pe branding personal și care au fost rezultatele
-de ce este necesar un cod deontologic pe piața de blogging în România.

Poți descoperi primele părți: partea I și partea a II-a.


Anca Ghinea, kreatoria.ro: Să ne imaginăm că am o baghetă magică pe care ți-o împrumut pentru câteva minute. Ce ai face pentru blogging-ul din România?

Ana Nicolescu, The Digital Coach: În prima miime de secundă aș face un cod deontologic. E pe listă de cel puțin doi ani, un cod care să-i penalizeze pe cei care fură texte, pe hateri și pe cei care fac abuz de influență, pe cei care denigrează și care să asigure un cadru sigur pentru bloggerii care chiar vor să se țină de treabă, în sensul că vor să aducă ceva bun în viețile cititorilor, care respectă dreptul la o viață privată, care documentează orice informație înainte să o facă publică.

Apoi aș face o școală de blogging cu tot ce înseamnă ea, cu aprobări, certificări, profesori, absolvenți, acreditări și la școala asta ar fi pe lângă content writing, strategie de social media, brand personal, strategii de promovare, monetizare, strângere de fonduri pentru campanii umanitare, și ore de introspecții, autocunoaștere, aflarea misiunii și unde e necesar ca fiecare să-și folosească vocea.

Aș scrie un manual de blogging (am început deja să lucrez la unul).

Astea toate trei ar fi posibile, așa ancorat, că tot ne place cuvântul ăsta, dacă meseria de blogger ar fi legiferată, am discutat mult pe tema asta în 2020 cu juriști, strategi, asociații pentru că m-am pregătit și pentru o asociație de bloggeri la nivel național.

Cu bagheta magică aș mai face tabere de blogging și o gală pentru nișa de bloggeri părinți (momentan) pentru că au multe realizări care merită să fie puse sub reflector, oamenii să afle de ele și să se alăture cauzelor pentru un efect și mai puternic.
Și aș face conferințe pentru bloggerii români cu bloggeri din alte țări, excursii în alte țări într-un schimb de experiență cu alte asociații sau comunități de bloggeri străini. Sigur, că aș organiza și aici contexte în care bloggerii străini să vină.

Anca Ghinea, kreatoria.ro: 2020 este pe terminate, cum vei porni și ce vei face pe noul drum al lui 2021, din perspectiva rebrandingului tău?

Ana Nicolescu, The Digital Coach: Cu încredere, conectare cu misiunea mea, mereu aliniată la obiectivele mele, fără să mă pierd în visurile de business ale partenerilor mei sau ale clienților mei, mereu capabilă să intru în poziția de observator și să privesc obiectiv.

Alături de tot ce am răspuns mai sus, plănuiesc să lansez și una din cărțile mele, o să văd cu care ies prima.

Și vreau neapărat să zic că am la rândul meu un coach în business și în feminitate și spiritualitate care mă ajută să rămân pe drumul meu și cu care lucrez de vreo 5 ani. Se numește Oana Stoianovici și îi sunt recunoscătoare pentru toată contribuția ei la devenirea mea.

Pe partea de brand personal lucrez cu Manuela Ciugudean și faptul că acum comunic inclusiv partea de coaching, că sunt prezentă pe rețelele de socializare cu o strategie aliniată obiectivului meu, se datorează ghidării ei.

Pe partea de webinarii, cum se fac, cum se face oferta, cum se face structura unui text de vânzare, ce subiect alegi, structura unui landing page, sales page, sodaj de nevoi, care sunt platformele pentru generarea de newslettere, care sunt pâlniile de vânzare, publicul cald, publicul rece, cum setezi o reclamă pentru webinar sau un curs astfel încât să convertească și care sunt cele mai bune platforme pentru cursuri online, pentru toate astea și mult mai multe, sunt în comunitatea lui Paul Melinte, Picasso Webinars.
Iar pentru ca eu să devin și autor de carte, merg de 2 ani la cursurile Livianei Tane, care lansează în ianuarie și o școală de scriitori, The Writing School, și am învățat alături de ea să scap de stilul de jurnalist când scriu pe blog și la carte pentru că de fapt e un anumit tip de scriitură pentru presă, un altul pentru blogging și cu totul altul pentru carte.
Ei sunt îndrumătorii mei și împreună creștem și creăm produse și servicii care să aducă conștientizare.

Anca Ghinea, kreatoria.ro: Și o ultimă întrebare, din sfera umană-sufletească (pe care se bazează marile relații, colaborări): cum este Ana cea adevărată? 
Ana Nicolescu, The Digital Coach:
Răspunsul la întrebarea asta se află în tot acest interviu- toate cele 3 părți. Dacă vrei să-l afli, citește cu răbdare și încredere, relaxat la o ceașcă de ceva bun pentru că It’s begining to look a lot like Christmas.