Pe 25 octombrie 2016 va avea loc prima ediție a Conferinței Inspirație pentru Aspirații, primul pas al unei ample inițiative destinată reinventării personale și profesionale. Ea va aduce la un loc specialiști în life coaching, marketing, management, planning strategic și NLP.

Primul panel al conferinței stă sub semnul întrebării Cum, unde și alături de cine găsim inspirația? și va fi deschis de Constantin Amariei, life coach profesionist. Constantin are peste 10 ani de lucru direct cu oamenii, în care peste 5000 de persoane au beneficiat de mai mult de 8000 de ore de training profesionist. El este organizatorul inițiativei „Inspirație pentru aspirații” și fondatorul companiei Ydeal Life Consulting.

Invitații speciali ai evenimentului sunt Cecilia Angheluță Bârsan (NLP Practitioner & Master, Life coach), Elena Badea (Partner & Senior Consultant – Sfera Business), Renata Moldovan-Borsos (Management Consultant – Advanced Thinking) și Raluca Daniela Comănescu (Creative Designer – Thefeathers.ink).

Avocat de peste 15 ani, Cecilia Angheluță Bârsan are o experiență vastă în problemele legale din domeniile investițiilor și business development-ului. Absolventă de NLP Practitioner, NLP Master și Life coaching NLP, ea va vorbi în cadrul conferinței despre identitate și felul în care aceasta se definește în procesul de căutare a inspirației.

Elena Badea a condus timp de 15 ani departamentul de Marketing și Business Development al unei importante companii din Big Four, construindu-și o carieră de peste 22 de ani în marketing, vânzări și business development. A coordonat 38 de cercetări privind mediul de business și antreprenorial din Romania și s-a implicat în programe de formare și coaching pentru manageri și oameni de afaceri, dar și în proiecte de responsabilitate socială și educație.  În cadrul conferinței ea va dezbate tema personal branding-ului și cât de important este acesta în procesul de reinventare sau consolidare a carierei.

Renata Moldovan-Borsos este de 5 ani consultant expert în Management și îmbină constant eforturile academice cu experiența practică a proiectelor reale. Este formator și ghid pentru echipe mixte, pe care le ajută să optimizeze procesele de lucru și să își atingă cel mai înalt potențial. Renata va deschide cel de-al 2-lea panel (Cum măsurăm și evaluăm planul de acțiune) vorbind despre eficiență și cum poate fi corect evaluat un plan de acțiune pentru a atinge obiectivele setate.

Creative Designer de aproape 10 ani, Raluca Daniela Comănescu are un portofoliu amplu de clienți – de la startup-uri locale la companii internaționale. Fascinată de timp, în ultimii 4 ani a dezvoltat două produse complet diferite menite să salveze timp. Cel de-al doilea produs (navigatorul thefeathers.ink) este un instrument de planificare care urmărește să crească productivitatea în lucru cu până la 30%, păstrând în centrul atenției conceptul work & life balance. Ea va aborda tema planning-ului eficient, într-un mod practic si demonstrativ.

Evenimentul „Inspirație pentru aspirații” se adresează tuturor persoanelor care sunt în căutare de idei pentru construirea sau continuarea drumului individual (antreprenori, specialiști, corporatiști sau freelanceri) și va avea loc pe 25 octombrie, de la 18:30, la Hotel Sheraton din București.

Agenda completă a conferinței va fi anunțată curând și va putea fi consultată pe site-ul www.constantinamariei.ro. Participarea se va face exclusiv prin rezervarea locului via e-mail: contact@constantinamariei.ro. Prețul unul bilet este de 150 RON. Deadline înscrieri: 21 octombrie 2016.