Afacerile cresc, dacă NE dăm voie să crească. Și este bine să arătăm toate stadiile unei afaceri, inclusiv în vremurile de schimbare, de pași spre evoluție. Îmi place la Mihaela exact determinarea pe care o are pentru a crește progresiv pe mai multe paliere, felul cum a simțit nevoia de a fi mai clară în prezentarea produselor ei și cum este mereu optimist și focusată pe soluții.
Mihaela cu brandul ei Mikatelier a crescut foarte mult în ultimele luni și mă bucur că sunt parte din transformarea ei. Este tipul de antreprenor care este angajat serios în propria ei evoluție, muncind foarte mult și fiind atentă la detalii.
- Cine este Mihaela Șucată și de ce a creat Mikatelier?
Valorile familiei sunt în esența mea, iar dragostea pentru copii, viață, s-au îmbinat natural cu fascinația pentru lucrurile realizate manual, personalizate și cu gândul la contextul fiecărui client în parte.
În timp, mi-am dat seama că pot fi îmbinate toate acestea, iar Mikatelier a fost forma ideală de a mă exprima și de a aduce plus valoare în domeniul destinat bebelușilor și al copiilor.
Mikatelier celebrează începutul vieții printr-o abordare prietenoasă, firească și foarte responsabilă.
2. De când a plecat această pasiune pentru copii și ce îți dorești să ajungă la targetul tău?
Devenirea mea ca mamă a trezit în mine un sentiment că pot face ca ideile mele să capete contur în mâinile mele, transformându-se în produse care să aducă bucurie unei familii și copiilor acestora.
Iubesc copii și îmi doresc ca pe aceștia să-i însoțesc în multe momente frumoase ale începutului lor de viață (naștere- prin setul de nou-născut, botez – prin trusoul de botez și până la grădiniță prin rucsăcelul și accesoriile pentru acesta).
Fiecare brand, mai mic sau mare, are o misiune. Iar misiunea Mikatelier este să ofer bucurie printr-o creație specială a produsului personalizat.
3. Care sunt tendințele anului acesta în ceea ce privește materialele, produsele pentru botez și bebeluși sau toddleri?
După 2 ani în care nu ne-am putut întâlni unii cu alții, în 2023 avem ocazia de a ne conecta din nou la multe evenimente, și să aducem bucurie prin prezența noastră, și de ce nu printr-un cadou ales cu grijă.
Urmăresc tendințele internaționale în materie de produse de bebeluși și copii mici, și observ o tendință din ce în ce mai mare de a alege materiale din fibre naturale și delicate cu pielea copilului, croiuri din ce în ce mai lejere, produse modulare care să fie folosite pe o durată mai lungă de timp (păturica pentru bebeluși poate fi de 100×100 cm ca să o folosească cât mai mult timp), dar și lumânarea de botez să fie din ceara naturală.
Se conturează din ce în ce mai mult conceptul de apropiere între client și creator și integrarea produselor în evenimentele din viața lui.
4. Cât de important este un branding proaspăt și actual?
Aș începe să precizez că este important să întâlnești oamenii potriviți la momentul potrivit și am înțeles importanța schimbării într-un business atunci când am accesat cursul Anei Nicolescu – Plan de business, gândire de antreprenor. De acolo mi s-a deschis apetititul de a face acțiunile necesare pentru afacerea mea și de a evalua. Dorința mea a fost să mă nișez și totodată să mă redefinesc într-un mod unitar, astfel încât să ajung la o versiune din ce în ce mai bună, antreprenorial și uman.
Un branding bun spune o poveste și aceasta a fost direcția pe care mi-am dorit-o, iar iconul Mikatelier este un elefanțel norocos și simpatic creat de Ama Mihaescu.
A fost extrem de captivant să văd cum prinde viață imaginea Mikatelier și cum se creează o conexiune mult mai profundă cu mamele din comunitatea Mikatelier cu ajutorul Ancăi Ghinea pe partea de consistență de imagine și conținut editorial.
E important ca la un interval de timp orice afacere să capete o dimensiune ancorată, puternică și prietenoasă.
5. Cum ți-ai construit noul conținut pentru Mikatelier și cât de important este să activezi publicul într-un mod armonios?
Povestea a devenit din ce în ce mai profundă și a căpătat mai multe valențe pe toate canalele: site, Facebook și Instagram, inclusiv în comunitatea Mikatelier cât și pe partea educațională.
Am creat noi pachete, noi linii de produse și un trusou de botez semnătura Mikatelier care este un produs premium, integral din muselină.
Odată cu schimbarea brandului am rafinat o serie de materiale de conectare cu clientul – noi ambalaje, noi etichete, noi elemente de design.
Digitalul s-a îmbinat foarte bine cu partea de tipar, fiind elemente care au fost gândite într-un mod armonios și ca o poveste, ca să comunicam mai ușor cu cei care ne sunt clienți.
6. Cum păstrezi o relație mai apropiată cu clientele tale?
Mă bucur foarte mult atunci când revin către mine vechi cliente și mai mult atunci când dintr-o relație de business se transformă într-o relație de amiciție ceea ce demonstrează că valorile Mikatelier sunt înțelese ușor de cei care aleg produsele mele. O altă măsură a conexiunii reprezintă numeroasele testimoniale într-o manieră pozitivă.
Entuziasmul cu care clientele povestesc experiența plăcută cu Mikatelier se transformă în recomandări.
7. Care sunt planurile de viitor?
Planurile de viitor sunt în direcția măririi echipei și mai ales a diversificării liniilor de business existente și integrate în cadrul conceptului Mikatelier, destinat copiilor între 0 si 6 ani. Lucrez deja pe partea de PR și imagine ca produsele Mikatelier să ajungă la mai multe mămici, în consecință la mai mulți copii.
În același timp, pe plan editorial îmi doresc să împărtășesc mai multe idei de jocuri ce le poți realiza acasă cu cei mici.
Articole recente
Despre mine
Om creativ, Mom of twins, Creative Manager, Trainer CREATIVITATE&SCRIERE CREATIVA, kreatoria.ro
Ultima carte publicata
Categorii
- Au ceva de spus (156)
- Cu dichis (20)
- Haine creative (1)
- Kreatoria Mom (1)
- lifestyle (22)
- Noutăți (142)
- simple (2)
- Viața este frumoasă (67)