București – 10 iulie 2023 – București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, anunță cu entuziasm redeschiderea Cellini, bine-cunoscutul brand pentru ceasuri și bijuterii din România. După un proces complex de renovare și extindere, brandul a adus pe piața locală un concept unic, care devine atât cel mai mare magazin Cellini din România, cât și o locație de referință pentru brand.

„București Mall-Vitan continuă să aducă proiecte noi și inovatoare pe piața din România, adăugând o nouă premieră în portofoliul său de retail. Lansarea Cellini concept store are toate premisele să fie un succes și să transforme locația dintr-un magazin într-o adevărată destinație și suntem mândri să avem alături, ca și partener, un  brand puternic, care aduce o experiență de cumpărături exclusivistă vizitatorilor București Mall-Vitan”, a declarat Affan Yildirim, General Manager, membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de Administrație Shopping MallDova.

Cu o suprafață totală de 240 mp, noua locație Cellini este singura care include, pe lângă o zonă de magazin, dedicată brandurilor prestigioase de bijuterii și ceasuri, și o zonă dedicată relaxării și experiențelor senzoriale deosebite, Cellini Lounge.

Cellini Boutique & Lounge, un concept  exclusiv și extravagant, vizează redefinirea experienței de shopping, cu expertiza profesioniștilor în domeniu, prin adăugarea unei zone de cafenea și bar unde clienții se pot relaxa alături de o cafea de specialitate, de o șampanie, cocktailuri și deserturi.

 „Noul concept a fost dezvoltat împreună cu partenerii noștri arhitecți din Italia. A fost un proces în care am pornit de la viziunea noastră asupra cum să arate noul magazin Cellini, iar designerii italieni au înțeles și au transpus în realitate această dorință. Întregul proces, de la idee la realizare practică, a durat peste 18 luni. Tot mobilierul a fost produs în Italia, inclusiv zona de Lounge, cu toate dotările specifice. Ne vom bucura să vă oferim o cafea deosebită, cocktailuri internaționale, prăjituri și gustări atent selectate. Prin introducerea acestui nou concept de magazin, ducem mai departe misiunea noastră de a dezvolta piața de ceasuri și bijuterii din România în mod coerent și autentic, în aceeași manieră specifică Cellini, care oferă clienților acces la produse de cea mai bună calitate, precum și o experiență deosebită a procesului de cumpărare. Suntem recunoscători pentru tot suportul și susținerea de care ne-am bucurat pe parcursul întregului proiect din partea colaboratorilor noștri de la București Mall-Vitan – un centru comercial cu o semnificație specială pentru noi, fiind locul în care Cellini a deschis acum aproape 25 de ani primul său magazin”, a declarat Dragoș Nicolae, CEO & Partner Cellini Group.

Noul concept store va aduce cele mai prestigioase branduri din portofoliul Cellini, printre care se numără Hublot, Omega, TAG Heuer, Longines, Damiani, Fabergé, Henri Maillardet, Leo Pizzo, alături de bijuteriile marcă proprie, Cellini.

Noul magazin exclusivist confirmă strategia brandului, începută în 2018, de a se dedica și de a se axa exclusiv pe zona premium și high-end a brandurilor de ceasuri și bijuterii din România. Cellini continuă să introducă noi branduri de lux și dezvoltă în continuare noi colecții marcă proprie, urmând cele mai în vogă tendințe din fashion, cu o atenție desăvârșită pentru detalii.

„De-a lungul timpului, fiecare magazin Cellini a fost un pionier, aducând mereu un element de noutate, care apoi a fost fără excepție replicat de ceilalți jucători din piață. Acest nou concept confirmă strategia noastră începută în 2018 de a ne dedica și axa exclusiv pe zona premium și high-end a brandurilor de ceasuri și bijuterii din România, inclusiv prin oferirea de experiențe complementare. De aceea, am introdus noi branduri de lux și am dezvoltat propriile colecții de bijuterii Cellini, dar am și renunțat la unele branduri care simțeam că nu mai reprezintă ceea ce este Cellini astăzi. În plus, cu acest nou concept care include zona de cafenea și bar, dorim să ne apropiem și mai mult de clienții noștri. Sigur am deschis un nou trend care va fi urmat”, a adăugat Raluca Simu, Managing Partner Cellini Group.

București Mall-Vitan este singura locație unde este prezent Cellini Boutique & Lounge, fiind prima alegere a brandului de a lansa conceptul său exclusivist. 

București Mall-Vitan continuă să ofere clenților săi o experiență de cumpărături diversificată și complexă, aducând constant noi branduri partenere în portofoliul său de retail. Primul centru comercial modern din România se bucură de un grad de ocupare de peste 99% și aduce mai aproape de comunitate concepte exclusiviste și branduri dorite. În cei aproape 25 de ani de activitate în piață, București Mall-Vitan a atras prezența unora dintre cele mai cunoscute și iubite branduri din sectorul de retail, și își îmbunătățește și extinde continuu portofoliul. Fiind o destinație one stop shop, cu un mix complet de branduri de renume naționale și internaționale, centrul comercial reușește să răspundă tuturor nevoilor și intereselor, dar și cerințelor în continuă schimbare ale pieței.

Despre București Mall – Vitan

București Mall – Vitan este primul centru comercial modern din România, cu o istorie de aproape 25 de ani. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment. În prezent, mixul de branduri și de chiriaşi îşi menţine oferta inedită, iar București Mall – Vitan continuă să fie un trendsetter: aici se găsesc magazinele CALVIN KLEIN JEANS, MARC O’POLO, primul din România, Teilor Orange Concept, cel mai spațios magazin din București, dar şi restaurantul APERTO, cu un concept unic de restaurant à la carte’. Mai mult, magazinul MANGO din București Mall-Vitan este cel mai mare din România, cu colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas din centrul comercial este unul dintre cele mai mari din țară. Bebe Tei din București Mall-Vitan este magazinul pentru întreaga familie, cu o ofertă variată ce cuprinde peste 80.000 de produse din categoriile Dermato-cosmetice și Cosmetice, Îngrijire mama și bebe, Alimentație sănătoasă, Bio Tei, Puericultură mică și mare, Jucării.

Despre CELLINI

CELLINI este prima rețea de magazine de bijuterii și ceasuri din România. CELLINI și-a câștigat reputația de lider de piață în distribuția și comercializarea produselor de lux ca urmare a dorinței de a oferi produse de calitate ale unor mărci prestigioase de bijuterii și ceasuri. CELLINI este partenerul exclusiv în România al unor mărci de bijuterii prestigioase, precum Fabergé, Damiani, Henri Maillardet, Casato, Leo Pizzo, Meister, Yoko London, Coscia etc., la care se adaugă mărci de ceasuri, recunoscute pentru calitatea și excelența lor, precum Omega, Breitling, Hublot, IWC Schaffhausen, TAG Heuer, Zenith, Longines sau Tissot. Pe lângă aceste branduri renumite, Cellini oferă astăzi și propria sa colecție de bijuterii cu diamante și pietre prețioase montate exclusiv în aur de 18 kt de către artizani italieni.

Încă din 1999, anul în care s-a deschis primul magazin CELLINI în București, produsele și serviciile sale au devenit sinonime cu originalitatea și calitatea, cele două valori care stau la baza strategiei noastre de afaceri. Magazinele CELLINI și centrul de service autorizat de cele mai prestigioase companii producătoare de ceasuri (Omega, Breitling) reflectă pasiunea și dorința de a dezvolta nivelul pieței locale și de a crește odată cu cerințele clienților.