Guest Post Serial&Guest Writers Missions

Reiau seria de guest post-uri și am invitat pe kreatoria oameni care vibrează în domeniul lor, oameni care vin spre Kreatoria, oameni cu care mă întâlnesc pe cărările misiunilor mele, noastre.
Astăzi în camera de creație Kreatoria este Andreea-Carla Mureșan (Event Planner&Communication Strategist) care punctează despre Pasiunea în Comunicare. 

Pasiune, comunicare, job, creativitate, muncă, zile, nopți, limite… sunt cuvinte pe care le auzim des, pe care le pronunțăm cel puțin la fel de des, cu care ne confruntăm în interior. Întâlnim oameni care muncesc într-o rutină, dar și oameni care nu țin cont de ore și luptă pentru a schimba ceva; unii prestează strict în limita task-urilor, când pe alții îi vedem consumând resurse aproape „nelimitate” pentru o idee.

De ce? Pentru că suntem diferiți!
De ce suntem diferiți? Pentru că ne diferențiază pasiunea.

Văd pasiunea ca pe sclipirea din ochi, ca atemporalitatea și ca fluturii din stomac. Pasiunea pentru munca pe care o faci o văd ca implicare 100% și dedicare. Să fii pasionat de munca pe care o faci simt că înseamnă să te identifici cu ea, s-o lași să ocupe o parte din tine, să te lași să ocupi o parte din ea – să te reprezinte și să o reprezinți!

Cât despre pasiunea în comunicare, cred sincer că e diferențiatorul principal – acel CEVA care schimbă din start „regulile jocului”. Pentru mine, comunicarea e domeniul care se simte, dincolo de ce se aude, se citește sau se vede. Și tocmai pentru că se face atât de mult apel la emoție și conexiune profundă, consider că pasiunea e cea care face diferența cea mai vizibilă între comunicatori.

Cum? Să vă spun ce simt eu și să începem cu începutul:
 

În primul rând, ca om de comunicare, trebuie să intri profund în viziunea brand-ului; să-ți dai timp să-l cunoști, să înțelegi, să-i descoperi atuurile și punctele slabe, să internalizezi o parte din viziunea lui.
 

În al doilea rând, trebuie să-i înțelegi oamenii – cei care l-au construit, cei pentru care l-au construit și pe cei care lucrează pentru a construi puntea dintre ei.
 

Mai departe, trebuie să-i acorzi vocea potrivită – cea care leagă viziunea de public și s-o adopți chiar tu pentru a putea transmite.
 

Iar mai apoi trebuie să ai curajul și să fii atât de stăpân pe relația ta cu brand-ul încât să începi să te joci în inflexiuni – să-i construiești tonalități, să-l adaptezi mediilor, să-i găsești ideile cele mai potrivite și exemplele pot continua.
 

Și în final ajungi să te contopești cu el, să-l dezvolți cu o bucată din tine și să-l duci, de fiecare dată, la un alt nivel.
Ei bine, pașii aceștia necesită timp, iar timpul cere răbdare, poate frustrare, metamorfozare. Într-o lume atât de dinamică, răbdarea e pasiune. E atât de simplu! Comunicarea ca job e precum construirea unei relații interpersonale. Și se simte – toate lucrurile astea sunt simțite, inconștient, de oamenii cărora ne adresăm și influențează direct rezultatele muncii noastre.

 

De când mă știu am iubit să scriu – am fost pasionată de treaba asta, și m-a adus exact acolo unde a trebuit: să cunosc comunicarea și publicitatea, s-o practic și să încerc să schimb lumea, bucățică mică cu bucățică mică, în fiecare zi, prin cuvinte și atitudini, principii izvorâte din ele, combinând toate astea cu marea mea dragoste, organizarea de evenimente. Nu am știut întotdeauna ce vreau să fac și unde vreau să ajung, dar mi-am ascultat întotdeauna sufletul, pentru că de acolo pornește totul.

Azi vreau să avem toți curajul să ne ascultăm și să ne urmăm drumul pe care îl simțim. Să ne facem treaba cu sufletul și să construim. Astfel, cred că vom face o lume mai bună, mai sinceră și mai autentică.

Asta înseamnă pasiunea în comunicare!

Pe Andreea o poți găsi și aici: 
https://andreeacarlamuresan.ro/ro/

https://www.facebook.com/andreeacarlamuresan.ro/