Loredana Munteanu si Cristina Dobrescu, LivrezDragoste.ro: Scrisul de mână are viitor!


Când am vazut ce minunații fac cele 2 tinere talentate de la LivrezDragoste.ro nu am putut decât să ne echipăm cu întrebări să aflăm mai multe.

LivrezDragoste e formată din Loredana Munteanu (brunetă) 28 ani: absolventă de sociologie, antreprenoriat și consultanță în artă și Cristina Dobrescu (blonda, 29 ani): absolventă de economie, finanțe și bănci. Livrează emoții care se transformă apoi în amintiri prețioase.


Ce înseamnă LivrezDragoste.ro?

Este universul scrisorilor caligrafice, un serviciu contemporan de scris și de livrat epistole sigilate în plic sau în sticlă, ca pe timpuri. Până în prezent, am livrat în jur de 15.000 de povești.

Ideea a apărut în toamnă 2013, pe fondul excesului de comunicare virtuală și al devalorizării lucrurilor simple. În ciuda avertismentelor primate din partea celor din jur, precum ”cine naiba o să mai trimită o scrisoare acum, când cu toții stăm cu nasul în telefon?” 

Dacă tot lucrurile stau așa, am pornit din online, unde am creat  site-ul, www.LivrezDragoste.ro, cu ajutorul căruia am atras publicul către offline.
Într-o eră digitalizată, a trimite o scrisoare devine gestul cu care poți deschide uși și noi dialoguri, poți face o surpriză neașteptată sau cum ne-a întrebat cineva: Ce poți să-I oferi unui om care pare să le aibă pe toate? Emoția unui mesaj.

În timp ce un email sau un mesaj virtal pot fi șterse, o scrisoare devine o amintire și gestul mult apreciat (în comparație cu vremurile apuse, când era o normalitate). Și astfel, LIVREZ Dragoste a devenit un proiect foarte vizibil și foarte îndrăgit, ceea ce atras interes și în rândul brandurilor, agențiilor și companiilor. Fie erau doritori de scrisori de mulțumire către partenerii lor sau invitații personalizate la evenimente, fie activări speciale pentru produse nou lansate.

Treptat, proiectul s-a transformat într-un model creativ de bussines.
Din ianuarie 2016, ne-am extins aria și către zona de nunți. Am participat la 3 târguri dedicate și ne bucurăm de un sezon bun.

Am realizat diverse campanii offline, mai puțin convenționale- ”Scrisori călătoare#2” (am decorat rute de metrou cu 1000 de scrisori, la orele dimineții pentru a fura un zâmbet călătorilor), am ascuns sute de cărți cu mesaje caligrafice, prin București, în zone cultural artistice, ne-am plimbat prin cele mai mari orașe din țară, cu ”Cutia poștală călătoare”, cu scopul de a ajunge la cât mai multe suflete și de a-și aduce aminte că gesturile simple sunt cele care contează.

De unde vă luați creativitatea? Ce vă inspiră?

Creativitatea e un proces, un rezultat în urma experiențelor corelate cu observațiile personale. Uite, obișnuim să mergem cu metroul și am realizat că oamenii par abătuți, triști dimineața, și ne-am gândit să îi surprindem cu scrisori. Ne inspiră o pictură, un cadru de pe stradă, o imagine, o conversație, cred că tot ce alegem să ne înconjoare și, poate, că uneori nici nu suntem conștienți de influența lor.

Proiectul cu muzica clasică la metrou a cucerit multe inimi și nu numai. Vrem să știm mai multe.

Festivalul de Muzică Clasică la METROU, ajuns la a patra ediție, în 2016 (18-22 aprilie) e un proiect anual, cu tradiție, care se desfășoară în cele mai tranzitate 4 stații, ale căror peroane sunt transformate în săli de spectacol. Concerte de muzică clasică și momente artistice (pictură, grafică, ilustrație, balet, dans, contemporan, tango).
A cucerit multe inimi, fiindcă am oferit publicului călător muzica clasică pe înțelesul tuturor și am demonstrat că aceasta este pentru toată lumea, iar spațiile publice merită experimentate și cultural. 24 % dintre participanți au declarat că nu mai fuseseră la niciun concert de muzică clasică, iar prin această oportunitate (în mod gratuit) și-au dat seama că rezonează cu acest gen muzical, considerat încă elitist….ei pot deveni consumatorii culturali de mâine.

Numai bine ce s-a terminat evenimentul maraton care s-a desfășurat în metrou că puneți la cale un altul. Despre ce este vorba?

”Livrez Dragoste” continuă seria de #ScrisoriCălătoare și în alte mijloace de transport, în luna iunie. Va fi nebunie! Nu putem dezvălui momentan unde și când.

Poveștile voastre transmit o emoție specială. Acesta să fie secretul succesului pe care îl raportați la evenimente?

Trăim vremuri ciudate și avem tendința să uităm.
Nu e niciun secret, avem o abordare onestă, care determină pe oameni să își amintească de lucrurile importante din viața lor.

De ce ar alege cineva să trimită o scrisoare? Pare mai simplu un SMS, un mail, poate chiar o conversație? Pentru sceptici, ce le-ați răspunde lor?

Un decalog:

1 .e un act creativ
2. îți ordonezi mai clar gândurile
3. antreneaza 3 simturi: tactil, vizual si olfactiv
4. e o forma de expunere, de vulnerabilitate, ceea ce te face puternic
5. dacă destinatarul pare inabordabil, sunt șanse mari să deschizi un dialog cu o scrisoare.
6. oferi o surpriză
7. pentru că nu ai mai trimis demult/niciodată o scrisoare, iar stângăciile ne fac mai  simpatici
8. e un gest mărunt și ți-ar plăcea să faci diferența între toate mesajele virtuale
9. sincer, scrisul de mână arată al naibii de sexy
10. în final, nu trimiți o scrisoare, ci o amintire care va dăinui în timp

 

S-ar putea să-ți placă și

Comentarii

Inscrie-te la Newsletter

kreatoria

Cele mai citite articole