Interviu cu Designerii care semnează pentru Pop-up Store-ul verii 2016

Vară, soare, mult verde și vise de vacanță. Planificăm în detaliu ținutele, cum ne vom îmbrăca, cu ce ne vom încălța și sperăm la un timp frumos, relaxant, pentru ca, mai apoi, să povestim celor dragi experiențele, nu oricum, ci oferindu-le în dar cele mai frumoase suveniruri din vacanță.
Anul acesta, litoralul românesc este ofertant, cu servicii complexe și programe de entertainment care cu siguranță vor atrage și turiști străini. Mamaia este the hot spot al litoralului, iar toți hotelierii doresc să ofere o experiență plăcută clienților.

3 designeri români au profitat de acest aspect și au deschis un shop în cadrul Hotelului Iaki. Designers Signature este un concept store care reunește creativitatea unui designer vestimentar, a unui designer de încălțări și genți și a unui artist care pictează pe porțelan.
I-am luat la întrebări, pentru a afla care este liantul a trei designeri din sfere diferite.

Care este miza acestui trio al designerilor români?Izabela Mandoiu: Târgurile fashion au o parte din vină pentru acest proiect, Designers Siganture. Am interacționat frumos cu creatorii Porphyras în cadrul târgurilor și The 5th Element în diverse colaborări și am decis că putem face lucruri constructive împreună. Miza acestui trio este de a ne face cunoscuți, pe noi, designerii români și implicit produsele pe care le creăm, întru-un cadru relaxant, frecventat de localnici, de turiștii români și străini.

Ce produse pot achiziționa cei care vizitează Designers Signature?

Izabela Mandoiu: Cei care vor vizita shop-ul vor rămâne cu o amintire frumoasă, cu siguranță. Avem varietate în shop, fiecare poate găsi ceva pe placul lui. Izabela Mandoiu îi întâmpină cu ii românești cu specific argeșean, fuste tradiționale și fuste moderne cu motive inspirate din folclor, tricouri de vară cu motive românești, ținute de plajă și chiar pentru evenimente. Ne dorim ca toate clientele noastre să fie deosebite #EveryDayOnTheBeach.

De ce ați ales Hotelul Iaki?

Wilhelmnina Tambac – The 5th Element: Am ales Iaki pentru că este un hotel care se adresează unei clientele premium și știm că este frecventat de turiștii străini, care, poate mai mult decât românii, apreciază faptul că Gheorghe Hagi este un fotbalist care a făcut istorie și un reprezentant de seamă al brandului de țară. Vrem să ne asociem imaginea cu un branduri receptate pozitiv de către publicuri.

The 5th Element creează genți, încălțări și chiar portofele. Credeți că vor fi încântați de idee, cei cărora vă adresați?

Wilhelmnina Tambac – The 5th Element: Cu siguranță atât turiștii hotelului, cât și cei din stațiune, constănțenii de asemenea, sunt încântați de faptul că au ocazia să cunoască produsele The 5th Element. Am avut reacții pozitive și am vândut deja în shop, ceea ce înseamnă că oamenilor le place ceea ce facem și găsesc oportună ideea unui pop-up store, ceea ce ne bucură nespus.

Ce avantaje au clienții care aleg produsele voastre?

Wilhelmnina Tambac – The 5th Element: Clienții noștri preferă calitatea și designul cu stil, de aceea aleg The 5th Element. Designul produselor este original, folosim piei speciale în ediții limitate, texturate, sau imprimate, toate alese cu grijă. Ne  place să strecurăm și piei exotice de piton sau șarpe printre materialele folosite, pentru că știm că avem cliente care caută produse speciale, iar la noi fiecare își poate găsi produse pe propriul plac și propria necesitate, întrucât oferim calapoade de la numărul 34 la 41.

Ce anume v-a determinat să duceți arta pe litoral?

Ana-Alina Alecu – Porphyras: Oamenii au obiceiuri diferite, în funcție de cultură, educație, ocupație și chiar zona în care locuiesc. Eu cred însă că frumosul poate intra în inima oricui și încântă de fiecare dată privitorul. Arta transpusă pe obiectele de folosință zilnică ne schimbă starea de spirit, ne îmbie cu valoare, prin vizualul creat, prin coloristică și mesaj. Am ales să ducem arta pe litoral pentru că vrem ca turiștii să găsescă oportun să achiziționeze produsele din porțelan, pictate cu migală, drept suveniruri care fac diferența.

Aveți în shop și produse cu tematică de vară?

Ana-Alina Alecu – Porphyras: Da, am personalizat produsele Porphyras gândindu-mă la turiști, la context. Mesajul pe care dorești să îl transmiți când oferi un suvenir este la fel de important, de aceea, am realizat și pictură cu specific românesc, pentru care m-am inspirat din simbolistica tradițională românească. Am transpus cele mai frumoase idei, gânduri, valori, pentru o amintire frumoasă a clientului. 
 

S-ar putea să-ți placă și

Comentarii

Inscrie-te la Newsletter

kreatoria

Cele mai citite articole