INGENO... un nou concept de shopping online orientat spre Customer Care

INGENO, brandul clujean de referință în domeniul amenajărilor interioare și a serviciilor de design interior, a lansat un concept inovator de magazin online.

La  trei luni de la inaugurarea showroom-urilor la Cluj și București, INGENO prezintă, în cadrul unui modul de vânzări online, idei de amenajare cuantificate, mobilier customizat și o gamă completă de item-uri necesare obținerii interiorului visat. Clienții pot vedea CUM se amenajează, dar mai ales CÂT îi costă amenajarea respectivă. Au viziunea de cum ar trebui integrată o anumită piesă în propriul decor sau pot solicita un decor de ansamblu, inspirat din interioarele prezentate pe site.


Interfața prietenoasă și intuitivă a magazinului îi ajută în acest sens, oferindu-le o experiență unică, simplificată de cumpărare, pe care alte magazine online n-o oferă. Clientul doar alege produsul, completând un scurt formular de contact, iar restul etapelor prevăzute de clasicele structuri e-commerce, sunt preluate de echipa de suport INGENO.

Se aduce astfel un plusvaloare clienților, prin abordarea personalizată a acestora și economisirea timpului lor. Este pusă la contribuție expertiza vastă a companiei în domeniul decorațiunilor și al serviciilor de design interior, dar și inițiativa revoluționară de a oferi clienților - cu maximă atenție la bugete - mai mult decât un simplu produs, mai exact, o atmosferă, inspirată de personalitatea lor.

Oferta magazinului online acoperă tot necesarul unei locuințe sau birou, axându-se pe accesorii, textile decorative și mobilier customizat, creat, la comandă, în atelierele INGENO&Partners.
 

Magazinul poate fi accesat aici: www.ingeno.ro/shop

S-ar putea să-ți placă și

Comentarii

Inscrie-te la Newsletter

kreatoria

Cele mai citite articole