Florina Russu (Globularia): Implicare activă în afaceri educative este o valoare cu care eu rezonez până în miezul silabelor

Femei-antreprenor, mame-antreprenor, entități cu suflet antreprenorial… suflet și rațiune în același duo, toate acestea m-au făcut să pornesc alături Grupul și Asociația Happy Business Moms serialul de dialoguri constructive antreprenoriale cu femeile antreprenor care își căută și sensul și direcția financiară, învățând una de la alta, crescând, căzând, dar stând mereu pe cale și acumulând cunoștinte.
Astăzi, sunt în dialog cu FLORINA RUSSU - coordonator HBM CLUJ, o femeie cu multe roluri și umbrele sub care se manifestă: antreprenor-profesor, antreprenor-mama, antreprenor-doctor etc.

 

Bio pe scurt:
FLORINA RUSSU- Absolventă a Universității ”Babeș-Bolyai” Cluj, Litere și Științe Politice, Master și doctorat în Istoria Ideilor, Președintele Academiei Române de Imagine și Imaginar Educațional, profesor titular de sistem, 12 ani experiență, consilier educativ. Florina este mamică de 3 copii lumină, soția unui om extraordinar și autorul a 4 volume de proză literară.

Femeia. Comunitate. este o campanie care nu pune în antiteză, ci în colaborare.
* peste 500.000 de femei sunt implicate în prezent în afaceri, în calitate de acționari în companii active pe piața din România, potrivit unui studiu KeysFin din martie 2020.

Femeia-antreprenor. Se vorbește mult în ultimul timp despre acest subiect. Cum te definești tu ca antreprenor feminin?
Femeia antreprenor ia decizii pentru ea, afacerile se nasc din ea și apoi se fac cadou lumii.

 

Prima decizie, ca femeie, a fost să accept căsătoria cu un om care mi-e și acum alături, după 20 de ani, și să refuz un parcurs academic și un incest cu lumile ficționale, care te vrăjesc de-a dreptul. Sunt un pedagog foarte bun, energic și ultrapozitiv vibrațional. Locul meu e pe culoarele școlilor, între paginile neștiute ale condicilor care picură cerneală vie pe rădăcinile sufletelor însetate de libertate și curiozitate ale puilor noștri.

A doua decizie a fost să devin mamă și antreprenor. Dacă primul copil, Miruna, mi-a adus mirungere într-o naștere și o renaștere către natural, firesc, o lume a ochilor către bucuria de a fi și de a trăi, al doilea copil, Dragoș, mi-a schimbat centrul de greutate și mi-a pus ochi în inimă. Am început să nu mai fiu doar profesor, ci primul artist fotograf educațional din România, care a nișat video-fotografia într-un domeniu în care studiile de imagine bazate pe emoții nu poposiseră încă. În doi ani de zile, absolut toate proiectele notabile și de impact pentru familii, copii și dascăli din România au început să fie văzute, auzite si promovate (terapia cu animale, educație financiară, trafic de persoane, festivaluri internaționale de pictură, caricatură și umor, lansări de carte, expoziții și turism arheologic pentru copii, educație automobilistică pentru adolescenți, teatru, platforme educative pentru școli, tabere sau conferințe internaționale și învățare continuă pentru profesori, parenting și consiliere educațională etc). Apoi, odată cu nașterea celei de-al treilea copil, soldată cu moartea mea clinică, am renăscut la propriu în sala de nașteri.

Nu mai știu dacă era dimineață sau seară…. Cert e că acum îmi urmez viziunea zi de zi. De atunci, logoul și motoul GLOBULARIEI este “Dezvoltă al treilea ochi”, cel care se deschide global, globular și universal tuturor celor care asociază fenomenul evoluției ca manifest de acumulare de proprietăți pozitive imagistice, nu doar materiale. 
Așa s-a născut conceptul GLOBULARIEI, pe care o fac cadou clienților noștri, o Academie unde specialiști în studii de imagine și imaginar educațional sunt liant între nevoile reale ale unei educații care pornește dintr-un imaginar sănătos și se materializează foarte rapid în viața de zi cu zi a familiilor noastre, a mediului de afaceri educat și a instituțiilor de profil apolitice. 

 

Ce are esențial, captivant și diferit business-ul tău?
 

Studiile de cercetare a imaginarului și a imaginilor se regăsesc ca institute de cercetare universitare la Cluj și București, dar nimeni, până la mine, evident, nu a gândit un business, cu acte în regulă, sediu și angajați, care să producă imediat produse care să răspundă nevoilor educative ale tuturor promotorilor dijn domeniu și să aibă și profit. În noiembrie GLOBULARIA va avea și un magazin online, cu următoarele produse:
 

GLOBULARIA EDUCATIONAL PACK - Cursuri de educație vizuală pentru profesori, elevi și părinți, produse de concept și imagine pentru proiecte de școli, universități, institute de cercetare sau proiecte/granturi fonduri europene rambursabile sau nerambursabile, asta însemnând mobilier școlar interior sau exterior de GLOB pământesc personalizat, foto-video de promovare, expoziții fizice sau virtuale.
 

GLOBULARIA FAMILY PACK- Atlase și cărți de familie conceptuale personalizate, ședințe foto artistice de evenimente educative de familie, filme, expoziții sau lampa de noptieră levitațională GLOBULARIA.
BUSINESS GLOBULARIA- Imagine de business pentru persoane fizice sau firme (concept, foto-video, text personalizat), catalog de produse, cursuri academice de face-reading și diplomație vizuală.

 

2020 este bun, rău sau între? Cum privești acest an strict din prisma business-ului tău?

Anul 2020 a fost un an al digitalizării pentru GLOBULARIA, a fost un an în care am separat brandul Florina Russu.ro, site-ul persoanei fizice www.florinarussu.ro, de Academia GLOBULARIEI,www.globularia.eu, anul în care am angajat oameni și anul în care deschidem magazinul GLOBULARIA. Aș descrie anul ca fiind unul pandemic pentru felul cum am îndrăznit să sondăm necunoscutul, până la urmă și afacerea noastră este unică, ne-am imaginat-o, am creat-o din nimic, și acum toate utopiile, extazele, visele și viziunile ne deschid porți spre alte lumi ce pot oferi totul.

Ce planuri ai pentru 2020 - ultimele 4 luni?

Planurile mele sunt de a muta și online toate produsele noastre, de a le face cunoscute, de a ajunge la cât mai multă lume, de a le dărui oamenilor capacitățile terapeutice ale artelor viziuale, misionarismul extatic al felului în care trebuie să ne preluăm puterea și prin imaginea noastră în famile, la școală sau în afacere, de a te ridica din lumea raționalului prin exerciții mentale vizuale cât mai dese. Educația, în sens larg, nu e despre studii de avatar, ci despre rafinament uman, inteligență manifestată și proiectare sănătoasă!

Care sunt KPI’s pe care îi urmărești în businessul tău?
 

Indicatorii cheie de performanță ai GLUBULARIEI sunt: nișarea produselor și exclusivitate în alegerea clienților, costuri eficiente de producție și exploatarea imagistică personalizată pentru satisfacția maximă a tuturor celor care vin în contact cu noi!
 

Care consideri că sunt cele mai mari capcane sau obstacole în a avea un drum antreprenorial împlinit: cu rezultate financiare, satisfacții și cu bucuria de a-ți face misiunea?
 

Călătoriei mele antreprenoriale nu i-au lipsit capcanele personale legate de o poziționare corectă în nișă și de un mediu ostil al domeniului.
Rezultatele au venit în momentul în care mi-am imaginat cum e ca fiecare om să devină propriul lui antreprenor de imaginar. Suntem co-creatori ai propriului prezent. Acestă poziționare personală în fața alegerilor pe care le faci azi este foarte importantă. Nu are pauză, nu are limite între viața personală și celelalte lumi, este o spumă continuă de valuri care se revarsă la mal. Depinde de tine dacă asculți marea ca un cântec de leagăn sau ca un vuiet dușmănos, dar mai ales de timpii tăi de reacție.

 

Apoi, dacă ar fi să continui în nota metaforică a mării, țărmul tău e fericit dacă și nisipul e copt de soare și nu de umbre mari. Personal, simt o mare presiune a caracatiței politice, și a oamenilor pseudo-profesioniști din domeniul educațional, cei care se pricep la politică și educație la fiecare legănare de cântec, la fiecare patimă și febră, cei care încă se numesc între ei, sunt numiți de alții și devin alții chiar mâine, cu o viteză uimitoare. Unul din lucrurile care mă năucește de-a dreptul e parfumul care nu lasă aromă la ieșirea fizică din încăpere, decât o adiere goală și necoaptă a unui vertij șerpuitor.

Faci parte din HBM - mulțumim HBM pentru duetul în campanie. Cât de important este să faci parte dintr-o comunitate suport, care să se alinieze cu tine ca individ, să-ți sprijine pașii?
 

În calitate de Coordonator local Happy Business Moms Cluj-Napoca am simțit că pot să mă manifest și să cresc susținut. Am simțit că sunt ritmul unui cerc în momentul în care am așezat lucrurile în cerc și m-am recunoscut ca lider în comunitatea mea. Sunt o femeie care lucrează foarte bine în echipă dar și individual, pot muta scaunele, canapeaua din hotel sau restaurant înainte de o întâlnire de afaceri cu câteva minute, dacă asta trebuie să fac, nu sunt în contratimp niciodată, nimic nu îmi afectează entuziasmul debordant și bucuria de fi mereu prietena unor femei care simt că s-au înscris la maratonul vieții lor în momentul în care și-au deschis o afacere. Asta am primit și eu de la echipele orașelor Happy Moms, de la Boardul Asociației și de la Dana Lupșa, Președinta Asociației Happy Moms. Implicare activă în afaceri pro-educative și comunitare este o valoare cu care eu rezonez până în miezul silabelor, și aici chiar am un cuvânt de spus întotdeauna. 


 

Kreatoria.ro este site-ul destinat creativității și nu pot să nu te întreb ce are creativ businessul tău?
 

Businesssul meu este despre bijuteriile imaginarului uman. Suntem bijutieri de artă în imagine: literatura aplicată, filmul și fotografia punt pietrele mele prețioase lichide. Familiile, instituțiile de profil și oamenii de afaceri care vor să investească în educație prin artă și idei au acum o Academie care să le servească direcția. Suntem toți conștienți că înaintea studiilor despre cum învață oamenii, cum receptează și cât receptează oamenii mari și mici, trebuie să examinăm despre cum, ce și cât își imginează oamenii, iar realitatea spectrală dar și reală a tuturor proiectelor tinde tot mai mult să practice imagini autentice, originale, umane, așa cum spuneam mai devreme. Pentru mine, asta înseamnă rafinament și stil

S-ar putea să-ți placă și

Comentarii

Inscrie-te la Newsletter

kreatoria

Cele mai citite articole